המלצה חמה על המגמה

מאת הדר טלמור - ח'6

הלימודים במגמה הם מאוד מעניינים ומעשירים ומתוך שיעורים אלו אני לומדת המון. השיעורים שאני הכי מועשרת מהם הם השיעורים המיוחדים של המגמה: תלת-מימד, מדעים וסייבר.

בשיעורי תלת מימד למדתי כיצד להתמודד עם קשיי היום-יום באמצעות דגם שאותו אני מעצבת ומדפיסה במדפסת תלת-מימד. בשיעורי תלת מימד עיצבתי מודל שמחבר בין העיפרון לאצבע. שיעורי תלת מימד היו חוויה מאוד מעניינת בשבילי ואני מקווה להמשיך ללמוד את מקצוע זה.

בשיעורי סייבר, התחלנו בתחילת השנה לבנות אתר אינטרנט  בשפת התכנות HTML. עכשיו, במקביל לעבודה על האתר אנו לומדים את שפת התכנות JAVA SCRIPT. שיעורי סייבר הם שיעור מאוד מיוחד, שלא לכולם יש את ההזדמנות ללמוד אותו ומי שלומד אותו, זוכה!

בשיעורי ההעשרה במדעים אנו לומדים פרויקטים מגוונים, מתכננים ניסויים, לומדים חומרים מגוונים ונחשפים לתחומים שאינם בתוכנית הלימודים הרגילה. בכל שיעור אנו מבצעים משימות מגוונות, מערבבים חומרים שונים ומגלים כיצד תהליכים שונים מתרשים.

לסיום, אני ממליצה לכם, כל תלמידי כיתה ו' שעומדים לעבור לחטיבה, להצטרף למגמה זו. מגמה זו היא מגמה מיוחדת שנותנת לתלמידים ללמוד שיעורים מגוונים ומיוחדים שלא כל אחד לומד ובנוסף, ההוואי הכיתתי הוא ממש שמח מכיוון שכל מי שבכיתה זו הוא ילד מיוחד בעל חוכמה גדולה, אשר נהנה ללמוד ביחד עם אנשים שחולקים איתו תחומי עניין משותפים.

illigal text removed